HP Officejet 4500 G510g-m yazıcısını kullanan AKINSOFT programı kullanıcılarında yazdırma esnasında ortaya çıkan "Spoole

Kullanıcı avatarı
Umut Arslan
Bölge Bayi
Bölge Bayi
Mesajlar: 247
Kayıt: 23 Şub 2016, 14:01
Akınsoft: Balıkesir Bölge Bayi
Firma: BND Bilişim
Yer: Bandırma

HP Officejet 4500 G510g-m yazıcısını kullanan AKINSOFT programı kullanıcılarında yazdırma esnasında ortaya çıkan "Spoole

Mesajgönderen Umut Arslan » 24 Şub 2016, 12:18

HP Officejet 4500 G510g-m yazıcısını kullanan AKINSOFT programı kullanıcılarında yazdırma esnasında ortaya çıkan "Spooler Subsystem App" hata mesajının çözümü


    Resim

    Bu hatanın nedeni Backdoor.Ciadoor.B Trojan adında bir trojandır. Bu trojan, bir Windows servisi olan Spoolsv.exe yi backdoor olarak kullanıp işletim sisteminin yazdırma biriktiricisi işlevini bozmaktadır. AKINSOFT programından gönderilen yazdırma işlemleri, işletim sisteminin yazdırma biriktiricisine aktarıldığında servis çalışmadığından dolayı "Spooler Subsystem App" hatası ortaya çıkmaktadır.

    Hatayı geçici olarak çözümlemek için;

    AKINSOFT programını kapatınız.
    işletim sisteminiz Windows XP ise Başlat * Ayarlar * Denetim Masası * Yazıcı ve Fakslar seçeneğine tıklayınız.
    İşletim sisteminiz Windows Vista/Windows 7 ise Başlat * Ayarlar * Denetim Masası * Aygıtlar ve Yazıcılar seçeneğine tıklayınız.
    Açılan klasörde HP Officejet 4500 yazıcısına
    (Windows XP için) sağ tuş * Özellikler,
    (Windows 7 için) sağ tuş * Yazıcı Özellikleri seçeneğine tıklayınız.
    Açılan yazıcı özellikleri penceresinde üstte yer alan "Gelişmiş" sekmesine tıklayınız.
    Gelişmiş sekmesinde orta kısımda yer alan "Doğrudan yazıcıya yazdır" seçeneğini seçip "Tamam" butonuna tıklayınız.
    AKINSOFT programını açıp yazdırma işlemini tekrar deneyiniz.

    NOT: Bu anlatılan çözüm yöntemi geçici bir çözüm yöntemidir. Sorunun çözümü için İnternet üzerinde çeşitli çözüm yöntemleri anlatılmış durumdadır. Sorunu kalıcı olarak çözmek için mutlaka birkaç çeşit antivirüs ve trojan temizleyici program ile bilgisayarda tarama yapılarak trojanlar temizlenmeli, yazdırma biriktiricisi servisi çalışmıyor ise çalışır duruma getirilmeli, gerekirse yazıcı ile ilgili yüklemeler tekrar yapılmalı ve sistem yeniden başlatılmalıdır.


http://www.akinsoft.net/bilgibankasi/in ... -nda/362/m

“Genel Sorunlar” sayfasına dön