AKINSOFT CafePlusFilter programında Bilgisayarı Yeniden Başlattığımda T.İ.B Gözetim Ekranı Sunucu Durumu Kapalı Olarak G

Kullanıcı avatarı
Umut Arslan
Bölge Bayi
Bölge Bayi
Mesajlar: 247
Kayıt: 23 Şub 2016, 14:01
Akınsoft: Balıkesir Bölge Bayi
Firma: BND Bilişim
Yer: Bandırma

AKINSOFT CafePlusFilter programında Bilgisayarı Yeniden Başlattığımda T.İ.B Gözetim Ekranı Sunucu Durumu Kapalı Olarak G

Mesajgönderen Umut Arslan » 29 Şub 2016, 12:39

AKINSOFT CafePlusFilter programında Bilgisayarı Yeniden Başlattığımda T.İ.B Gözetim Ekranı Sunucu Durumu Kapalı Olarak Geliyor. Ne Yapmalıyım?
    Bu durum internet kafelerde bulunan DeepFreeze, Winrollback gibi disk koruma programlardan kaynaklanmaktadır. CafePlus Filter kontrol panel programı bazı bilgileri windows registry'de saklamaktadır. Bilgisayarınız ilk açıldığında CafePlusFilter kontrol panelinde bulunan T.İ.B gözetim ekranı sunucu durumu aktif olarak görünecektir. Bilgisayar kapatılıncaya kadar CafePlusFilter kontrol paneli üzerinde ki T.İ.B gözetim ekranında sunucu durumunuz aktif olarak görünmeye devam edecektir. Fakat bilgisayarın yeniden başlatılması veya kapatılıp açılması durumunda registry ayarları yeniden yükleneceğinden T.İ.B gözetim ekranında ki sunucu durumu açılışta tekrar eski halinİ alacaktır. Bu durumdan dolayı T.İ.B gözetim ekranında sunucu durumu kapalı olarak görünecektir. Bu durum denetlemeler sonucu sorun yaşamanıza sebebiyet verecektir.

    CafePlusFilter programımız bu durumlara destek sağlamadığından dolayı deepfreeze vb programları server olarak kullandığınız bilgisayarda kullanmamanız önerilmektedir.

“CafePlus Filter” sayfasına dön